החלמה מניתוח השתלת תאי גזע בפיסטולה פריאנלית עקב קרוהן.
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מבקש לדעת תוך כמה זמן ניכרת הטבה בכאבים והפרשות מוגלה וכו אחרי ניתוח של השתלת תאי גזע בפיסטולה פריאנלית. תודה מראש
שלום רב כאבים לאחר ניתוח נמשכים לרוב כמה ימים- שבועיים מהניתוח עצמו. מבחינת ההפרשות- יכולות להעלם מיד או תוך שבועות ספורים ולעיתים לוקח מספר חודשים. במידה והפעולה לא מצליחה יש צורך לחזור על הפעולה או להכניס סיטון פעם נוספת או לחשוב על פתרון אחר בהצלחה ד״ר שניר