קרוהן בהתלקחות אשמח לדעתך
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 22 11 שנה חולה כרגע שנתיים לא מצליחה להגיע לרמיסיה מטופלת בפורינטול 75 והתחלה של אנטביו , טופלתי בעבר ביומירה סטלרה ורמיקייד עד שבסוף הפסיק לעבוד לא משלשלת אך מדממת שנתיים בקולונו האחרון במרץ רואים דלקת אך לא חמורה Esr 100 crp 9.6 וזאת לאחר מנת העמסה של האנטיביו .תוך כמה זמן ניראה הטבה אם בכלל עם האנטיביו אשמח את דעתך תודה
שלום רב השפעת הטיפול באנטיביו במחלת קרוהן יכולה לקחת קצת זמן גם לאחר השלמת העמסה. במידה וסימפטומים נמשכים ויש עדות לדלקת פעילה ניתן לקצר טווחי העירוי ל4 שבועות במקום 8 שבועות. במידה ואין עדות לשיפור כלל לאחר כחצי שנה- שנה של טיפול יש מקום לשקול הפסקת הטיפול. בהצלחה ותרגישי טוב ד״ר שניר