מיאסטניה גראביס - זכויות
דיון מתוך פורום תמיכה לחולי מיאסטניה גרביס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהי הדרך היעילה ביותר לדרוש הקלות/פיצוי דרך מס הכנסה וביטוח לאומי לילד שאובחן במחלה? דרך הארגונים הקיימים כמו "זכותי" או בדרך אחרת? אשמח לתשובה
שלום שי, לדעתי לא כדאי למהר לפנות לעזרת אחד מהארגונים שמציעים "עזרה" שהי בסיכומו של דבר "סידור הניירת" במחירי סחיטה" ולפנות במישרין למוסד לביטוח לאומי ולמס הכנסה להגיע לוודות המתאימות שי, אני עדיין מחכה לקבל דוא"ל ממך (הכתובת באתר)