שאלה מעניינת במיוחד אשמח לתשובה
דיון מתוך פורום שפעת
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחי הוא מתנגד לחיסון... הוא נחשף כמה פעמים לחולים מאומתים אחת מהם זו אשתו ששהתה איתו בבית ימים על ימים...וזאת לפני חצי שנה או יותר לאחרונה עשה בדיקה סרולוגית אין לו נוגדנים לקורונה... הוא היה בטוח שהוא נדבק והחלים ללא תסמינים אבל אין נוגדנים... אם כך שאלתי היא מה בגוף שלו מונע מהקורונה להכנס ולתקוף? אין לו נוגדנים אז אשמח להסבר מהרופא.
שלום אלון, ייתכן שיש אנשים שיש להם הגנה טבעית מפני הדבקה ב'קורונה', וייתכן שיש לכך סיבה אחרת. הרבה בריאות אפי
תודה לרופא.. אתה מתכוון שמערכת החיסון שלו ייתכן וקוטלת את הוירוס שהוא נכנס עוד הרבה לפני שמגיע לתאים שגורמים ליצירת נוגדנים? כלומר אין לו צורך ביצירת נוגדנים כי מערכת החיסון שלו עוד מונעת בהתחלה כניסה