האם אני סובלת מהפרעות אכילה

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה ואכילה רגשית

11/01/2024 | 19:05 | מאת: נועה

הי אני בת 17 גובהה 162. לפני חודש התחלתי דיאטה בריאה בתחילתה שקלתי 62.5 אחרי 3 שבועות שקלתי 60.2 תסכל אותי מאד שירדתי רק 2.3 קילו ולכן התחלתי דיאטה יותר קשה אוכלת עד 450 קלוריות, לא נוגעת בפחמימות, ועושה כל יום כושר שמוריד הכי קצת 200 קלוריות. אחרי שבוע אני שוקלת 57.5 בעצם ירדתי בשבוע 2.7 קילו בשבוע, חבירות שלי מסובבות לי את הראש שאני אנורקסית הם אומרות ששיייק עם: פירות יוגורט ותמרים לא נחשב ארוחה. בשביל הרקע אני כן יגיד שבגיל 15 עשיתי דיאטה קיצונית שירדתי 10 קילו והמחזור שלי נפסק ל3 חודשים אבל אף אחד לא ידע מזה והצלחתי לצאת מי זה לבד, גם אני לא מסוגלת לאכול לעד אנשים בבית ספר, מסיבות וכו' מעדיפה לצום עד שחוזרת לבית. אני מתחפרנת מהחברות שמשגעות אותי לגמרי, מבחינתי אני בסדר גמור מה את חושבת? תודה וסליחה על כל הבלאגן פשוט נמאס לי מהנושא הזה כבר!!!!!!!

הי נועה. ההתעסקות שלך סביב המשקל כן מדליקה נורה אדומה בהקשר להפרעת אכילה אבל מה שבאמת מהווה מאפיין הוא הצום שלך כאשר את מחוץ לבית ואי היכולת לאכול ליד אנשים אחרים. אני חושבת שכדאי שתפני עכשיו למומחה להפרעות אכילה כדי שהדברים לא יחמירו. אם תרצי אפנה אותך בהתאם לאזור המגורים והאפשרויות.

11/01/2024 | 20:12 | מאת: נועה

בעצם את אומרת שהכל בסדר חוץ מי זה שקשה לי לאכול לעד אנשים אחרים ? אז האוכל שאני אוכלת והכל נורמלי כן ? שמחה לשמוע! תודה לך! אני יחשוב על זה.

לא מדוייק. את שאלת לגבי קיומה של הפרעת אכילה. אז אמרתי לך מה המאפיינים שמראים שכן יש כאן בעייה שדורשת ברור והטיפול. גם העיסוק שלך בהרזייה הוא משהו שדורש ברור. לגבי האכילה, אני לא יודעת מה את אוכלת ומה מצבך הבריאותי. זה לא משהו שמאבחנים בפורום.

מנהלי פורום הפרעות אכילה ואכילה רגשית