הוא נדחף למקומות ממש לא קשורים.

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה ואכילה רגשית

25/01/2023 | 16:17 | מאת: ללי-

אני בת 19, וסובלת מהפרעות נפשיות. הייתה לי תקופה שכנספח כזה, היו לי גם הפרעות אכילה. הייתי מקיאה המון לא מצליחה לאכול, ושונאת אוכל, אפילו ברמת עצבים גדולה עליו עשה לי רע רע. כרגע בזמנים רגילים אני אוכלת המון ושונאת כל רגע באוכל ואז אם יש לי לחץ או שאני מרגישה לא טוב, או עברתי משהו רע אני אוכלת ומקיאה, ולפעמים לא אוכלת בכלל ימים שלמים ולעומת זה יש ימים שאני קונה "חצי חנות" ואוכלת בזה אחר זה כל מני דברים דוחים מה אני יכולה לעשות? אני מבינה שזו כנראה הפרעת אכילה על הרקע הנפשי, בטח לא הפרעה בפני עצמה אבל- מה לעשות? איך לאכול פחות? איך לא לחשוב על האוכל? להתעלם ממנו. הוא לא פרטנר כאן. ואני לא רוצה שהוא ישלוט בי. (אני יכולה לקנות אוכל מוכן שאני שונאת לחסל אותו ולהקיא ושוב לרוץ לקנות- זה לא רעב זו התקפה.)

הי ללי. מאד ברור שאת סובלת מסמפטומים של הפרעת אכילה בעוצמה חזקה למדי. לדעתי ממש חשוב שתפני לטיפול נפשי ממש בהקדם. אם את צריכה עזרה במציאת טיפול מתאים אוכל לעזור לך ההפניות מתאימות. 0524491234.

07/02/2023 | 15:39 | מאת: ללי

תודה על התשובה. אבל אין לי ממש כוח "לטפל" בזה מספיקות לי הבעיות המרכזיות דקה דקה אני רוצה לדעת אם יש משהו שיהפוך את עניין האוכל ללא רלוונטי אני אפילו לא חושבת עליו סתם מבזבזת כסף וכוח. ליד אנשים אני לא אוכלת בכלל. אני רק שותה (מים) אבל אני רוב הזמן לבד ואז אני באקסטזה. כאילו אולי אני צריכה לא לאכול ? יש לי דרך לשלוט על זה נראה לך? לא חסר לי עוד חצי סימפטום האוכל לא אמור בכלל להיות. שונאת אותו, לא רוצה להתעסק בו בכלל. איך?? סליחה ותודה!!

ללי הסיבות לבעיות האלה הן תמיד נפשיות ורק בטיפול אפשר לטפל בהן. אין שום אפשרות לטפל בזה התשובה בפורום.

מנהלי פורום הפרעות אכילה ואכילה רגשית