פרוט מצב רפואי באנגלית
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב בן 54 ואני 8 חודשים אחרי סגירת PFO ברשותך, מבקש לשאול: מניסיונך - *האם זה בסדר ומקובל לבקש מהרופא קרדיולוג מכתב קצר על מצבי, התרופות שאני נוטל, וההליך שעברתי באנגלית שיהיה איתי למקרה הצורך בנסיעות לחו"ל או שזה לא מקובל ועלי לגשת עליו לבקש מכתב במסגרת השרות הפרטי ? תודה רבה בברכה
קודם כל זה בהחלט מקובל וקבל עצה אם לא בא לרופא לכתב באנגלית שיכתב בעברית ואתה תתרגם עם ה AI מאד פשוט
(מספר מקשר)
ד"ר דן אליאן