שאלה לגבי טיפול והולטר לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בגלל פעימות מוקדמות אני לוקחת חודש טמבוקור ומרגישה שיפור הקרדיולוג אמר לי לעשות הולטר לב אחרי 4 חודשים לראות אים ירד הפעימות שאלתי אים אני יעשה אחרי חודשים בדיקת הולטר זה גם בסדר ? במידה וזה יורד האים אני יצרך טיפול לכול החיים
אפשר לעשות אחרי חודשיים אם אין פעימות מוקדמות אפשר להפסיק את הטמבוקור בכל מקרה זה לא ליטפול לכל החיים
(מספר מקשר)
ד"ר דן אליאן