שימוש ב דוסטינקס 0.5 מ ג-לייבוש חלב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני 6 ימים אחרי לידה חמישית. יש לי מום מולד-הצרות במסתם הפולמונרי,לא עברתי ניתוחים בעבר,אני במעקב רק בהריונות.הכל היה בסדר ב ה. (בהריון האחרון ובהריון הקודם נטלתי כדורי יוטירוקס לתת פעילות בלוטת התריס,אחרי ההריון הקודם הפסקתי כי לא היה צורך להמשיך.כעת אני ממשיכה עד שאבדוק אם יש צורך להמשיך) האם יש בעיה למישהי כמוני,להשתמש בדוסטינקס 0.5 מ ג, לייבוש חלב?
ד"ר דן אליאן