אבחנה והלחץ כתוצאה מזה

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

29/01/2021 | 19:07 | מאת: גלית

שבת שלום דוקטור אני בת 24 , לפני מספר חודשים אובחן אצלי דלף בלב מימין לשמאל לאחר שאושפזתי בבית חולים עקב רדימות בפנים ורגליים כבדות אני עושה ספורט , לא מעשנת ללא מחלות רקע ביקשו ממני לקחת אספירין כי נמצאו לי ממצאים בחומר הלבן שלא ידוע מקור סיבתם לא הוחלט האם שינויים איסכמים או טרשת ביקשו שאעשה בדיקת אקו דרך הוושט אך נירולוג המליץ שאין צורך כרגע מאז נפרדתי מהחבר שלי לא מאמינה שאמצא חבר חדש עקב הממצאים אני מרגישה כמו שמצאו לי פגם כל הביטחון העצמי שלי נעלם לי מיואשת קראתי פה שגם הריון זה משהו שבעתיד יכול להיות בעייתי ואפילו לסכן אותי עד מוות ולא אהיה אמא ??? אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאול האם נתקלת במקרה כזה ? התשובה של הנירולוג היתה עד שלא יהיה אירוע מוחי חס וחלילה אפשר להיות עם דלף גדול ולקחת אספירין מאז אני בחרדה מטורפת יש לי פעימות לב מהירות ומוקדמות לא ישנה בלילות לא יודעת שאכיר מישהו האם לספר לו על מה שיש לי ? ממש בדיכאון מכל המצב אולי אתה דוקטור עם ניסיון של שנים יכול להציע לי מה לעשות, סה"כ אני בחורה צעירה מאוד שמרגישה שהחיים שלה השתנו הפסקתי לעשות פעילות גופנית מהפחד שיקרה לי משהו וכל פעילות מאומצת אני עובדת בבנק וממש מרגישה שאני רוצה לעזוב כי אני מוטרדת תודה לך ושבת שלום

את מה זה מגזימה חייך לא השתנו תמצאי חבר תוכלי לספר לו מה יש לך לא גנבת כלום לרבע מהאוכלוסיה הבריאה יש חור קטן בלב שלא נסגר לא תהיה בעיה בהריון בקיצור מציע להירגע, לקחת אספירין אם זו היתה ההמלצה ,לחזור לפעילות,לשכוח מהחבר הישן ולהסתכל קדימה.

01/02/2021 | 10:28 | מאת: גלית

תודה על התשובה המרגיעה האם עליי להיות במעקב של קרדיולוג באופן קבוע ? האם חשוב לעשות בדיקת אקו דרך הושט ? דבר נוסף שלא אמרתי יש לי עודף משקל מאז שאני ילדה חשבתי על ניתוח לקיצור קיבה האם זה יכול להיות מסוכן עם החור בלב ?

04/02/2021 | 09:56 | מאת: גלית

דוקטור שלום אשמח אם תוכל לענות לשאלתי הנוספת תודה

באופן קבוע - לא לא חובה בשלב זה בדיקת אקו דרך הושט אין מניעה לבצע ניתוח קיצור קיבה

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים