בדיקת לחץ דם ביתית..
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקה לחץ דם מתקבלים ערכים של 137/86 ביד שמאל . ו2 דקות לאחר מיכן בדיקה ביד ימין 119/82 בבדיקה מוקדמת יותר התקבל ערך של 143/86 ביד שמאל. האם זה יתכן ? ואם כן מדוע יש הפרשים כאילה בין 2 הידיים. בנוסף יש לי הרגשת דופק ביצעתי אקג תקין
כך מיספר ימים בלחץ דם הסיסטולי מראה ערכים גבוהים יותר מהרגיל. (בדר"כ 119-125) בשבועיים האחרונים 134-143. וכן לאחר מאמץ בדופק 130 מופיע חיווי של הפרעת קצב בבדיקת אקג בקופה תקינה.
שינויים בלחץ הדם בהפרש של דקות בהחלט יכול לקרות. בין הידיים לא אמור להיות הבדל של יותר מ 10-15 ממ"כ בלחץ הדם הסיסטולי. הבדלים בלחצי הדם נובעים לרב מבעיה בזרימת הדם בעורקים לידיים. לגבי הדופק לא הבנתי מה אתה שואל