פיענוח בדיקת הולטר לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שלום, שמי נתי , יצרתי פה נושא לפני מספר ימים של פיענוח אקו לב. אני בן 24 וביצעתי אקו לב למשך 24 שעות עקב מחלת פברי, מבצע מעקב כל שנה. התוצאות הם: משך הבדיקה 22:04 שעות. קצב בסיסי - סינוס קצב לב מינימלי 35 קצב לב מקסימלי 123 ממוצע 69 הפרעות קצב חדריות - PVC'S - 64 הפרעות קצב על- חדריות - PAC'S - 1322 1 זוג עליותי הפרעות הולכה - לא שינויי ST-לא הערות: לא ידוע על תלונות בזמן הבדיקה. האם זה תקין בבקשה ? כמו כן אשמח לדעת מה זה 1 זוג עליותי. תודה.
הבדיקה היא הולטר ל 24 שעות ולא אקו כמובן יש דופק נמוך - 35 , אם זה בעירנות זה בעייתי אם בשינה - סביר. יש פעימות לב מוקדמות כולל זוד פעימות מוקדמות ממקור העליות.אם תפקוד הלב תקין באקו לפעימות המוקדמות אין כרגע משמעות