שיעול חריף בהריון
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחותי בהריון בשבוע ה-31 וסובלת למעלה מחודש משיעול חריף הגורם לה לכאבים חזקים ובלתי נסבלים בצלעות. היא השתמשה באנטיביוטיקה ( זינט) בהמלצתו של רופא המשפחה אך חלה החמרה במצב ,עדיין נמשכים שיעולים וכאבים חזקים בצלעות הגוף ואף יותר טרם השימוש באנטיביוטיקה. מה ניתן לעשות? מהו הטיפול הדרוש? אודה לייעוצך והכוונתך בנושא
לאחר מחלה ויראלית, לפעמים אנו נשארים עם שיעול למספר שבועות. במידה ויש צפצופים (והיא סובלת), ניתן לנסות טיפול במשאף. אם אין סיפור של מחלה ויראלית, כדאי לחשוב על אסתמה, נזלת אחורית, רפלוקס, ואפילו לשקול צילום חזה (עם מיגון) במידה וחושדים שיש בעיה חריפה ולא רוצים לחכות עד אחרי הלידה. כדאי לדבר שוב עם הרופא המטפל.