שאלה על הרעלת מים!!!
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי שירן, אני בת 16 והמשקל שלי תקין. אני יודעת שצריך לשתות מים כדי לא להתייבש אבל לא יותר מדי כדי לא לחלות בהרעלת מים. רציתי לדעת כמה מים מומלץ לי לשתות וכל כמה זמן (לא כולל בלילה בזמן השינה כמובן) תודה רבה מראש!!!(:
עקרונית צריך לשתות לפי חישוב של אובדן נוזלים בסיסי [ בערך 500 סמק ליממה ] + אובדן בפעילות + יציאות חריגות - באופן גס כ 2 ליטר נוזלים ליממה . תשתי כמה שאת רוצה ללא לחשוש וצריך לשתות הרבה - עודפים הגוף שלך יפריש . הרעלה מופיעה משתיה אובססיבית - באדם ממוצע לפחות 5-6 ליטרים ליממה .
אם הגוף מפריש נוזלים עודפים, כיצד בכלל יכול להגרם מצב כזה? תודה!