תזונה ללא ביצוע פעילות גופנית

דיון מתוך פורום  כולסטרול ותוספי תזונה

05/12/2010 | 01:36 | מאת: נעמה

שלום, עשיתי ניתוח ברגליים ולכן לא אוכל לעשות ספורט לפחות בחודשיים הקרובים. רציתי לדעת מה אוכל לעשות על מנת לא לעלות במשקל או לקבל תחליף לספורט- אולי כמוסות להמסת שומן?! תודה ושבוע טוב.

לקריאה נוספת והעמקה
05/12/2010 | 12:54 | מאת:

נעמה שלום , חשוב לי להבהיר כי תוספי התזונה התומכים בתהליך ההרזיה אינם "פתרונות פלא" וכי אין תחליף לשיטה הישנה, הבטוחה והיעילה הכוללת שינוי הרגלי אכילה, אימוץ אורח חיים בריא וביצוע פעילות גופנית על מנת לשמור על משקל רצוי לאורך זמן. לעידוד תהליך ההרזיה, לשמירה על משקל גוף מאוזן ולהפחתת שומן בטני אני ממליצה על המוצר טונלין. הטונלין מופק משמן חריע המכיל מינון גבוה של CLA אשר מפחיתה את אחוזי השומן בגוף ומעלה את מסת השריר הרזה. CLA , מצמצמת את מספר תאי השומן וגודלם על ידי עידוד מוות תאי מתוכנן של תאי השומן כמו כן ,היא מסייעת בהגברת קצב חילוף החומרים ותורמת בעיקר להפחתת שומן בטני ובכך מסייעת להצרת היקפים. הנחיות: 1-2 כמוסות ביום, עם הארוחות.(חולי סוכרת, יש להיוועץ ברופא המטפל לפני השימוש). לקריאה על טונלין: http://www.solgar.co.il/?CategoryID=253&ArticleID=871&sng=1 בנוסף אני ממליצה לך על כרום פיקולינאט 200 מק"ג אשר מסייע בוויסות הפרשת אינסולין וסוכר בגוף ובניצולם, ובתוך כך עוזר למנוע תחושת רעב ותשוקה למתוק ולפחמימות. הנחיות: 1-2 כמוסות ביום, עם הארוחות.(חולי סוכרת, יש להיוועץ ברופא המטפל לפני השימוש). לקריאה על כרום : http://www.solgar.co.il/?CategoryID=177&ArticleID=242&sng=1 מוצר נוסף המעודד תהליך הרזיה: כמוסות סיבי קליפת פסיליום 500מ"ג . סיבים אלה מסייעים בהסדרת פעילות המעיים בזכות יכולתם לספוח מים – תכונה ההופכת את הפסיליום לרכיב חיוני התורם לתחושת השובע ומסייע להפחתה במשקל. כמו כן סיבי הפסיליום סופחים חומרים מזיקים ממערכת העיכול , מונעם ספיגתם מחדש ומפחיתים את העומס על הכבד. הנחיות: שתי כמוסות עם שתי כוסות מים , כחצי שעה לפני כל ארוחה. (עד שלוש פעמים ביום). חשוב להקפיד על שתיית מים מרובה על מנת לא לגרום לעצירות . לקריאה על כמוסות סיבי פסיליום : http://www.solgar.co.il/?CategoryID=239&ArticleID=384&sng=1 החלמה מהירה , איילת בש

05/12/2010 | 14:08 | מאת: נעמה

היי, תודה רבה על התגובה! קראתי על טונלין וכתוב שזה כמוסות שומן. אם כך איך הן מסייעות בצמצום תאי השומן? ותוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות? ד"א, אני לא בחורה מלאה. אני 1.65 ושוקלת 55 ק"ג. אני פשוט רגילה לעשות ספורט ועכשיו כשאני לא עושה, אני מפחדת לעלות במשקל. אני אוכלת רגיל, לא יותר ממה שאכלתי עד היום, ומשתדלת גם לאכול פחות, אבל עדיין- הגוף רגיל להוציא אנרגיה שכרגע נשארת בפנים לצערי. אז אני לא מצפה לתוצאות מטורפות או משהו כזה, רק לשמירה על המשקל ואפילו הפחתה תהייה מצויינת! אז אם תוכלי לענות לי על שתי השאלות ששאלתי בהתחלה, אני אשמח! תודה ויום טוב :)