כללית סמייל סניף לוד

דיון מתוך פורום  רשלנות רפואית

07/02/2011 | 08:59 | מאת: לילך אור

שלום רב, עברתי לפני חצי שנה ויותר לכללית ממכבי, בגלל המחירים של כללית סמייל, אבל מסתבר שהזול יוצא יקר. ביקשתי לטפל בשיניים. נתבקשתי לעשות צילום לפני חוות דעת. עשיתי צילום הגעתי לקבל חוות דעת על הצילום נאמר לי שאני צריכה טיפול שורש +מבנה וכתר ועוד מספר הקצאות לחניכיים קיבלתי הצעת מחיר דרך טלפון מחירים כביכול של כללית מושלם נאמר לי שאני חייבת קודם לשלם ורק לאח"כ יינתנו לי תורים שילמתי דרך כרטיס אשראי בחמישה תשלומים והגעתי לתור הראשון שבו נאמר לי ע"י רופא אחר שאי אפשר לטפל לי בשן אני צריכה עקירה זאת אומרת שכל הטיפול יורד מהפרק פניתי לפקידה לקבלת הצעה אחרת נאמר לי שאני צריכה לפנות למנהלת פניתי למנהלת של סניף לוד הסברתי לה שאני רוצה הצעת מחיר שונה כי כל הטיפול השתנה נאמר לי שרק אחרי שאני מסיימת את הטיפול אני אקבל בזיכוי את מה שמגיע לי אני שואלת את עצמי למה אני צריכה לחכות בזמן שזה טעות שלהם אני בסה"כ צריכה רק עקירה ואם אני לא ארצה להמשיך את הטיפול הנוסף שהם יציעו לי נאמר לי ע"י המנהלת פה זה לא שוק מסתבר שכן זה כן שוק ועוד יותר גרוע מזה טוב השלמתי עם מה שנאמר לי והגיע יום תורי לעקירה באותו היום אני מקבלת טלפון מכללית סמייל סניף לוד הרופא לא יהיה במשמרת לכן נאלץ לדחות לך את התור אין פעם אחת שאני ובעלי או הילדים שלא דחו לנו או הקדימו בשעה כי זה לא נוח לרופאים באותו היום ממש התעצבנתי פניתי שוב למנהלת ונאמר לי זה לא קשור לרופא אלא יכול להיות שאת צריכה רופא אחר ולכן אנחנו דוחים לך את התור אני שואלת את עצמי למה זה לא נאמר מההתחלה ממש בושה כללית סמייל אני ממש מאוכזבת האם אפשר לעשות עם זה דבר אשמח לתשובה.

לקריאה נוספת והעמקה
08/02/2011 | 08:55 | מאת: עו"ד עופר סולר

שלום רב, המקרה שאת מתארת פחות מתאים לתביעת רשלנות או נזיקין ויותר בגדר תלונה צרכנית על איכות השירות. אני סבור כי אם תפני לדרג גבוה יותר בהנהלת הקופה במכתב או המיל ותפרשי את טענותייך או שתפני אל האחראי על פניות הציבור יתכן שהעניין יפתר. בברכה, עורך דין עופר סולר

08/02/2011 | 10:05 | מאת: כללית

נשמח לדבר ולנסות לסייע לך אישית. את מוזמנת לפנות עם פרטי קשר למייל להלן: [email protected] ונחזור אלייך בהקדם האפשרי. רק בריאות, יערה, נציגת כללית

06/09/2012 | 17:31 | מאת: אולגה

לדעתי חייבים לעשות פעם בכמה זמן ביקורת בסניף הזה. זה ממש בושה, אנטי היגיינה חוגגת!! ואנשים אמורים לקבל כאן טיפול רפואי!!! השירות על הפנים, הפקידות לא מתייחסות לפציינטים, עונים בזלזול, מעלים קול! אחרי הפגישה הראשונה עם הרופא קיבלתי החלטה שאף אחד מבני משפחתי לא יחזור לכללית סמייל (וזה הסניף היחיד באשקלון!!). או שתעשו עם זה משהו או שפשוט כנראה תתחילו לאבד מטופלים.

17/05/2011 | 08:44 | מאת: מנחם

שלמתי על כל הטיפול בסך 34.375 אלף ולא סיימתי את הטיפול כיווך שהם רוצים עוע כסף ....

מנהל פורום רשלנות רפואית