טיפול בחיידק הילובקטר

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה

12/09/2018 | 23:54 | מאת: חנה

בהמשך לשאלותי מתאריך 6/9 ו-7/9 . קודם כל תודה על התשובה. יש לי שאלה נוספת . סיימתי את הטיפול באנטיביוטיקה 14 יום. עתה אני ממשיכה בטיפול רק עם לנטון 15 כדור 1 פעמיים ביום לפי הוראת הרופא. עד כה לא היו תופעות מיוחדות מלבד לשון כהה. ושתן כהה לפעמים. עתה ,ביום ה16 לטיפול התנפחו לי הרגליים(בצקת בקרסוליים) והופיעה פריחה אדומה ומגרדת בעור באזורים שונים בגוף. האם יתכן שאלו תופעות אלרגיות מאוחרות ? האם להפסיק לקחת לנטון15? האם זה לא יפגע בהשלמת הטיפול? מה עלי לעשות? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
13/09/2018 | 15:25 | מאת: חנה

בהמשך לשאלתי הלכתי היום לרופא להתייעצות לגבי הפריחה. בינתיים הבצקת ברגליים ירדה ויש פריחה מגרדת. הרופא החליף את הלנטון15 ב- קונטרלוק 20 כדור 1 פעמיים ביום עד סיום חודש הטיפול (עוד 11 יום).בעלון התרופה כתוב שזו אותה משפחה רק שיש יותר תופעות לוואי אפשריות. א- האם אכן מקובל להחליף? האם לא עדיף להחליף לניקסיום 20? ב- יש לי אבנים בכליות וכתוב לא להשתמש אם יש בעיה בכליות . האם אבנים נחשבת לבעיה? (חוששת לפגוע בכליות..) ג- בנוסף קיבלתי כדור 1 ליום של טלפסט נגד אלרגיה. האם מקובל? הטיפול בחיידק אולי לא יהרוג אותו אבל בסוף יהרוג אותי. (: בחיים לא לקחתי כל כך הרבה תרופות שעושות לי רע מאוד. תודה מראש.

13/09/2018 | 21:25 | מאת: חנה

היום בערב גם עלה לי החום בינתיים רק 37.8 עם דופק מהיר (90+). וזה עוד לפני שהחלפתי לנטון 15 בקונטרלוק 20 ועוד לא לקחתי טלפסט . אני כבר מפחדת מתופעות שעלולות להופיע בהמשך אם אשנה...עובדת עיצות... מה עושים??.

שלום רב לצערי לא ניתן לתת הנחיות לטיפול תרופתי דרך מדיה זו. עם זאת כאשר מופיעות תופעות אלרגיות במקביל לנטילת תרופה רצוי להפסיקה ולפנות בהקדם להערכת רופא (אשר יתרשם באותה הזדמנות גם מהנפיחות בקרסוליים)

ראי התייחסות קודמת

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה