שחיקת סחוס בברך קשה רוצה לדעת מה לעשות
דיון מתוך פורום ארתרוסקופיה של הברך והירך
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי זריקה ארטריז לברך יש שחיקה 2 עד 3 בבית חולים המליצו אחרי ניקוי ושיוף בברך בעבר עשיתי לפני 12 שנים ניתוח hto אני בן 48 בית חולים המליץ על זריקה PRP אורטופד מומחה אמר לא מאמין בזריקה הזאת וגם יקרה תעשה זריקה ארטריז זה חומר סיכה לברך דומה ל PRP בית חולים אמרו לחזור לדיון אחרי הזריקות באוגוסט הבעיה הנעילות לא הכאבים אורטופד אחר בפורום באינטרנט אתה רוצה שלא יכאב לך זה רק להחליף ברך
שלום דודי, הטיפולים שהמליצו לך (חומצה היאלורונית, PRP, החלפת ברך) טובים באינדיקציות הנכונות. חומצה היאלורונית ו PRP הם טיפולים שונים: חומצה היאלורונית מהווה חומר סיכוך במפרק שמתכלה לאחר כ-6 חודשים. בדר״כ מתאים לשחיקה יחסית מתקדמת. PRP טיפול מבוסס על טסיות מהדם של המטופל. בדר״כ לוקח יותר זמן להרגיש שיפור אך האפקט ממושך יותר. לרוב מתאים יותר לשחיקה קלה עד בינונית. ממליץ להתייעץ עם האורתופד המטפל על יתרונות וחסרונות של כל טיפול כדי לקבל החלטה מושכלת. בברכה, ד״ר יעקב שפירא