החלפת מפרק ירך לאחר עחרוי אקלסטה
דיון מתוך פורום ארתרוסקופיה של הברך והירך
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם ניתן לעשות ניתוח החלפת מפרק ירך כחודש לאחר קבלת עירוי אקלסטה לחיזוק צפיפות העצם. האם תהיה בעיה בתהליך ריפוי העצם לאחר הניתוח. תודה
שלום חוה, העדויות בספרות לא חד משמעיות בנוגע לטיפול בביספוספונטים סביב החלפת ירך. חלק מציינים סיכון גבוה יותר לסיבוכים במהלך הניתוח ועד שנה לאחריו, בעוד שאחרים מציינים אינטגרציה טובה יותר של העצם למשתל תחת טיפול זה. ממליץ להתייעץ עם אנדוקרינולוג בנוגע לטיפול סביב הניתוח. בברכה, ד״ר יעקב שפירא