ניתוח ארטוסקופיה ברך שמאל
דיון מתוך פורום ארתרוסקופיה של הברך והירך
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי ניתוח ארתוסקופיה ברך שמאל לפני שלושה חודשים כולל 2 ניקובים בברך חזרתי לטווח תנועה מלא מבצע פיזוטרפיה כל שבוע אבל עדיין לא מסוגל לרוץ יש לי את אותם כאבים כמו לפני הניתוח האם זה תקין?
שלום צדוק, במידה וריצה באופן ספציפי מחמירה כאב, ממליץ לבדוק האם אתה זקוק למדרסים. כמובן שרצוי גם להמשיך בירור אצל הרופא המנתח. בברכה, ד״ר יעקב שפירא