נוקשות ונפיחות בירך הפנימית
דיון מתוך פורום ארתרוסקופיה של הברך והירך
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבועיים הבחנתי בנפיחות ונוקשות בירך הפנימית של הרגל (קצת מתחת לאזור המפשעה), ככל הנראה אימצתי את הרגל וזה נוצר לאחר מכן. אין כאב או הגבלה בתנועה. לעיתים קיימת תחושת כבדות קלה באזור. חשבתי שזה יעבור אבל הנפיחות והנוקשות לא עוברות ולא נראה אפילו קצת שיפור. רציתי לדעת אם אלו יכולים להיות תסמינים של דלקת? ומה אפשר לעשות כדי שהנפיחות תרד? תודה מראש
הכוונה שיש בליטה בירך הפנימית עם נוקשות ונפיחות שלא עוברות.
שלום מירי, בהיעדר כאב והגבלה בתנועה (תלונות אורתופדיות אופייניות), יש צורך בבירור של רופא משפחה ואורתופד. רופא משפחה לבירור נפיחות של בלוטות לימפה מקומיות. אורתופד לצורך ביצוע US לאזור הנפיחות. ממליץ להמנע מניקור או הזרקה של אזור הנפיחות עד השלמת הבירור. שנה טובה, ד״ר יעקב שפירא