חולשה וסחרחורת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מזה כחודש אני סובל מחולשה ו סחרחורות קלות. ברגע שזה קורה לי אני חש דפיקות לב מואצות ומין תחושה של אדרנלין גבוה ורצון עז להזיז את עצמי. בהתחלה הרופאים חשבו שאני סובל מחרדה וקיבלתי כדורי וואבן - שלא תמיד עזרו. לאחר בדיקות דם התברר כי יש אצלי את הוירוס : CMV LgG - POSITIVE ה - CMV LgM 64 ה - ebv. vca lgm - חיובי 35 אני מבקש לדעת על טיפול ממולץ והאם אני יכול להדביק את יילדי או את אישתי (היא בהריון). אני זכר בן 34. אודה מאוד על תשובתכם. דוד
שלום דוד, אם אמנם נדבקת לאחרונה בנגיף ה- CMV (ותוצאות המעבדה שצרפת א י נ ן חד משמעותיות בהקשר זה), ואתה עדיין מרגיש חולה כתוצאה מכך (למשל סובל מחום או מחולשה), הרי קיים סיכוי שאתה עדיין מדבק, אך לא קיים טיפול ספציפי לזיהום זה. בנוגע לאשתך ההרה- כדאי במקרה כזה שהיא תבדוק נוגדנים לנגיף בדמה. הרבה בריאות אפי
דר' הלפרין הנכבד, מודה לך על תגובתך, הייתי רוצה לדעת כיצד אני יכול להבין מטופס הבדיקה האם נדבקתי מהנגיף באחרונה? שאלה נוספת היא: לא היה לי חום במהלך התקופה הנ"ל - האם יכול להיות שמדובר במשהו אחר? איזה טיפול יכול להקל על הסימפטומים של חולשה,תחושה של חוסר יציבות, ותחושת הלחץ ודפיקות הלב המואצות? משום שלדעתי אני נתקף בחרדה בכל פעם שאני חש בחולשה. בתודה מראש דוד