תוצאות בדיקות דם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לדעתך המקצועית, במידה ובדיקת דם של כלמידיה שהתבצעה פעמיים - גם IGG וגם IGA יוצא חיובי בהפרשים של 4 חודשים בין כל בדיקה אך במשטחים מצוואר הרחם לכלמידיה יוצאים שלילי ( 2 משטחים בהפרשים של חודשיים) האם יש מצב שאין מחלה ותוצאות בדיקות הדם הן מוטעות?...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ניצן, יש מצב כזה, אך במקרה זה יותר סביר המצב שבו החולה הנידונה כ ן נדבקה בחיידק אך לא פיתחה מחלה סימפטומטית. הרבה בריאות אפי
ד"ר נכבד, למה אתה סבור במקרה זה כי החולה כן נדבק? על סמך מה? האם זה על סמך זה שהבדיקה יצאה פעמיים חיובי? או על סמך זה שהיו הפרשות מצוואר הרחם? תודה מראש