כאבים בפין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שכבתי לא מזמן עם בחורה דו מינית שרק עכשו אני יודע שמין בין בחורות נמצא בסיכון גבוהה מאוד בגלל העברת הפרשות בינהן. בכל אופן היו לי כאבים באיבר המין ללא תחושה של צריבה בשתן. בדיקת שתן שעשיתי נתגלו חידקים LEUCOCYTES קיבלתי כדורים ובדיקה נוספת התוצאה שללית אבל עדיין יש לי כאבים מדי פעם באיבר המין. האורולוג אומר שהכל בסדר אבל יש לי כאבים .מה אתה מציע כי ברור לי שנדבקתי במשהו . אציין שלא ביצעתי תרבית מכל סוג שהוא. ולכל אלה שקוראים ,יש הפניות וקישורים מהאתר הזה על כך שקיים סיכון גבוהה ביותר בהעברת מחלות במגע בין נשים וכמו שאמר לי האורולג בגלל המבנה שלהם לא תמיד הם מרגישות שיש בכלל בעייה.
שלום תזהרו מדו מניות/לסבי, אני ממליץ לך לשלוח תרביות מקצה הפין (לזיבה וקלמידיה), ואם הן תהיינה שליליות- לשלוח דגימת שתן לבדיקת PCR לקלמידיה. הרבה בריאות אפי