תולעים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי תולעים לבנות קטנות מזה כשנה (בא ואולי הולך). השבוע אנו מטפלים בוורמוקס. טיפול קודם בורמוקס לפני שנה לא העלים אותן. ניסינו במשך השנה טיפול הומיאופתי - צינה, וכן סולפה (בשני טיפולים נפרדים). מה עושים כדי להפטר מהתולעים? מהי אם בכלל השפעה ארוכת טווח של המצאות תולעים למשך תקופה ארוכה בגוף? האם "תרופת הסבתא" שום הוא פתרון טיפולי או רק הקלה להדיפת גירוד? תודה, עמירה
שלום עמירה, הטיפולים שאני מכיר- אותם יש לתת ב מ ק ב י ל ל כ ל הילדים/ אנשים הנמצאים בסביבתה הקרובה של בתך- כוללים את התרופות ALBENDAZOLE, MEBENDAZOLE או PYRANTEL PAMOATE אותן נותנים בשתי מנות בהפרש של שבועיים זו מזו. הרבה בריאות אפי