יש צורך בבדיקת מעבדה נוספת ?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , האם התוצאה הבאה negative - Syphilis Ab (Elisa שוללת לחלוטין את מחלת העגבת או יש לעשות בדיקות נוספות ? תודה,תמי .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמי, התשובה מורידה במידה רבה את הסבירות שהנבדק/ת לוקה בעגבת. הצורך בביצוע בדיקות נוספות תלוי בנתונים קליניים שאינם נמצאים בידי. הרבה בריאות אפי
תודה רבה על תשובתך. אילו בדיקות נוספות אפשר לעשות ( האם מדובר בבדיקות דם או תרבית וגינלית ?) אם מעונינים לשלול לחלוטין (!) את האפשרות של הדבקות במחלה הנ"ל ? אודה לך מאוד אם תוכל לתת לי תשובה מפורטת ככל האפשר . תודה רבה מראש , תמי .