מחלת הפה והטלפיים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, ביתי בת השנה וחצי נדבקה במחלה הזו מהגן (אחד הילדים בגן) נראה כי המצב חמור כרגע ויש לה פצעים שמשתלטים על כל הגוף ובמיוחד בפה. היא אינה מסוגלת אפילו לשתות מרוב כאב. שאלתי היא תוך כמה זמן זה עובר, ומה אופן הטיפול במחלה. אודה על תשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, המחלה (חום והתפתחות פצעים חדשים למשל) חולפת תוך מספר ימים, והפצעים הישנים נרפאים תוך כשבוע-שבועיים. הטיפול הוא סימפטומטי בלבד (משחות ו/או כדורים נגד הכאבים, נוזלים למניעת התייבשות וכד'). הרבה בריאות אפי