צהבת C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אמי סובלת מצהבת C מזה כ-8 שנים לאחרונה עברה סידרת בדיקות דם - תפקודי כבד הבדיקה הראתה תפקודי כבד גבוהיים 352. אמי לא מקבלת שום טיפול תרופתי נכון להיום. מהם הסימפטומיים להתפרצות המחלה ? (שכן לרוב זו מחלה רדומה ) ומה משמעות התוצאה הגבוהה שהתקבלה? ומהם דרכי הטיפול במחלה?
שלום נורית, בשלב זה של מחלתה פחות צפויה "התפרצות" ויותר סביר שמתפתח הרס איטי של רקמת הכבד (שייתכן ותוצאת הבדיקה שצרפת מעידה על כך), ואולי אפילו סרטן הכבד. המלצתי- לגשת למרפאת כבד ולהתייעץ עם מומחיה בקשר לאפשרות קבלת טיפול (המורכב משתי תרופות וניתן למשך מספר חודשים). הרבה בריאות אפי