חיסון אבעבועות רוח לפני כניסה להריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר, רופאת הנשים הפנתה אותי לבדיקות טרם כניסה להריון. בנגע ל Varicella-Zoster IgG, התצואה יצאה negative קרוב ל cutoff. אמא שלי בטוחה שהייתי חולה באבעבועות (יש אפילו תמונות :) ). האם עליי להתחסן? במידה וכן, האם אפשרי להתחסן בתחילת הריון? מה המשמעות? תודה! נעמה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נעמה, 1. אם חלית בעבר באבעבועות רוח אינך צריכה להתחסן לפני ההריון. 2. בלי קשר לכך, החיסון כנגד מחלה זו איננו מאושר לשימוש בנשים הרות. הרבה בריאות אפי
שלום דר הלפרין ותודה על תגובתך! אין צורך לעשות את החיסון באם חליתי בעבר, גם כאשר אין לי מספיק נוגדנים על פי תוצאות בדיקות הדם? נעמה