פיענוח בדיקות סרולוגיות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני מסיים היום טיפול בן 10 ימים באנטיביוטיקה נגד קדחת הבהרות. בבדיקות דם נוספות שערך לפני מספר ימים- כימיה, המוטולוגיה וצילום חזה - תוצאות תקינות לחלוטין. בבדיקות סרולוגית נמצאו הערכים הבאים: RICKETTSIA TYPHI IgG שלילי RICKETTSIA TYPHI IgM 3 חיובי - בבדיקת דם הראשונה היה 4 RICKETTSIA CONOR.IgG שלילי RICKETTSIA CONOR.IgM 3 חיובי - בבדיקת דם הראשונה היה 4 בדיקה נוספת שעשה: RUBELLA Ab IgG - בעבודה. אודה לתשובתכם מה אמורים הערכים הנ"ל. תודה
שלום נעמיש, בדיקות המעבדה שצרפת תומכות, בין השאר, באבחנה של קדחת הכתמים הים תיכונית (='קדחת הבהרות'). הרבה בריאות אפי
הרופא הוסיף היום עוד 4 ימי טיפול)- אני מאד מודאגת