חבישות דבש
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם יש הבדל משמעותי בין מוצרי הדבש (ג'ל וחבישות) של החברות : 1 - revamil 2 - Medihoney השאלה מתייחסת לטיפול בפצע לחץ בדרגה 4, עם חשיפה של עצם. והאם ישנה בעיה בשימוש במוצרים הנ"ל כשיש עצם חשופה (אוסטומיאיליטיס) וכרגע ללא חום? ושאלה לסיום, לאחרונה היתה חשיפה של עצם קטנה בסרום (עצם הזנב), והיא היתה ניידית, ואתמול נפלה לבד, זה מעיד על המצב של העצם? זה מאשש את החשד של זיהות בעצם? זה מצביע על עצם שבירה ופריכה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב, אני חושש שנושא 'חבישות דבש' לריפוי פצעי לחץ איננו מוכר לי מספיק. הרבה בריאות אפי