אבולה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום חזרתי היום מסנגל ללא חום אך עם כאב ראש קל הייתי במגע עם אוכלוסיה שנראיתי לי בריאה האם יכול להיות חשד שהדבקתי באבולה על אף שסנגל הוכרזה כנקייה מאבולה? במידה והדבקתי האם אני מדבק אחרים בעצם היותי נוגע בהם? האם המחלה מדבקת גם בתקופת דגירה או רק בזמן התפרצות תודה
שלום בן, 1. נכון להיום, חולה 'אבולה' נחשב כמדבק רק החל מהופעת התסמין הראשון של המחלה. 2. בכל מקום בעולם קיים סיכוי ת י א ו ר ט י להידבק כיום ב'אבולה', אך סיכוי זה נחשב כמזערי במדינות שנחשבות כ"נקיות מאבולה". יחד עם זאת, סביר שבמדינות במערב אפריקה (שמוכרזות כ"נקיות מאבולה") הסיכוי התיאורטי הזה הוא קצת יותר ממזערי. הרבה בריאות אפי
תודה במידה ומופיע נזלת ללא חום האם אתה ממליץ ללכת למיון להיבדק? איך אני יודע מהוא התסמין הראשון?חום מעל 38? כאב ראש?