שפעת אחרי חיסון - דחוף !!!

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

29/10/2014 | 01:22 | מאת: אתי כהן

עשיתי חיסון נגד שפעת לפני כשבועיים . אתמול הרגשתי כאבי שרירים בכל הגוף כולל נזלת וכאבי ראש. לקחתי אקמול. האם זו שפעת? (אין כאבי גרון) - או שהחיסון לא צלח.? האם עלי לקבל אנטיביוטיקה ? ברצוני לציין כי בעלי חזר לפני מספר ימים מבי"ח לאחר ניתוח מעקפים ( גם הוא עשה חיסון) מה לעשות וכיצד לא להדביק אותו? אודה על תשובת כב' בדחיפות !!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אתי, 1. מחלתך יכולה להיות שפעת, אך יכול להיות שהגורם לה הוא 'מיקרוב' אחר. 2. כדי לקבוע האם את זקוקה לאנטיביוטיקה עלייך להבדק ע"י רופא/ת המשפחה שלך. 3. כדי לצמצם את סיכויי הדבקתו של בעלך ממך, מומלץ לך להתרחק ממנו ככל האפשר ולהקפיד על כללי הגינה אישיים, כגון רחיצת ידיים במים ובסבון לפני טיפול באוכל. הרבה בריאות אפי

29/10/2014 | 15:19 | מאת: ליאת

מקבלים מיני שפעת, אבל זה מגיע אחרי יום או יומיים של החיסון.. יש מצב שפשוט סתם הצטננת.. תנסי לשתות הרבה תה ולחזק את המערכת החיסונית שלך עם גינג'ר או שום (אני לוקחת כמוסות שום כי קשה לי עם הטעם). ולגביי בעלך כמו שהרופא רשם, תנסי שלא להשתעל או להתעטש עליו, לשמור על מרחק וכמובן הגיינה.. אם אתם מודאגים אז גשו לרופא שיאבחן בדיוק מה זה ואם צריכה טיפול תרופתי שהוא באמת לקצת מנוחה.

29/10/2014 | 23:12 | מאת: אתי כהן

אומנם אין אנו מכירות אבל אני מודה לך על תשובתך האנושית. האם את רופאה ?? דיברתי עם רופא המשפחה שלי שאמר לי שיש כל מיני וירוסים ולא יתכן שאחרי שבועיים של חיסון שפעת , אהיה חולה בשפעת לה חוסנתי. הפחד שלי הוא בגלל ניתוח המעקפים שעבר בעלי ואינני רוצה להדביק אותו חלילה. מטפלת בעצמי באקמול ובתה עם לימון וכן בכמוסות ארכינציאה ופרופוליס. ונקווה לטוב ! מכל מקום תודה ליאת והרבה בריאות לך !

מנהל פורום מחלות זיהומיות