זיהום לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר הלפרין שלום, אני לאחר ניתוח שלישי בחזה (אסימטריה וטובולרי) ובניתוח האחרון שאבו לי שומן מהבטן והזריקו בחלק התחתון של השד. לאחר שבועיים חזרתי עם זיהום וטופלתי שלושה שבועות באנטיביוטיקה דרך הוריד. שוחררתי הביתה עם עוד סבב של אנטיביוטיקה לעוד שבועיים ועכשיו סיימתי. יש שיפור במרטה הזיהום אך הוא משתפר ונסוג לסירוגין. אני די בדילמה איך להמשיך עכשיו ולא רוצה להכנס לניתוח נוסף. האם יש דרך להתייעץ איתך?
שלום דניאל, אינני מקבל חולים באופן פרטי (ובלי קשר לכך- אני ב'שנת שבתון'), אך את מוזמנת לפנות לאחד מעמיתי- המומחים למחלות זיהומיות- שמקבלים חולים במרפאותיהם בכל רחבי הארץ. הרבה בריאות אפי
האם יש מרפאה שאתה יכול להמליץ עליה?