אבל ד"ר, אני יודעת שקיימת בדיקת pcr
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שנותנת לי תשובה וודאית. איך אוכל לעבור אותה? אני לא מסוגלת פשוט לתפקד. רק כדי להרגיע את עצמי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל, 1. איזו דגימה מגופך את רוצה לשלוח לבדיקת PCR: דם? שתן? רוק? קצה של ציפורן? 2. אני חוזר: האיבחון של מחלת 'הנסן' מתחיל בבדיקה ע"י רופא/ה (למשל רופא/ת עור). הרבה בריאות אפי
לא איכפת לי איזה חלק מגופי, העיקר שאני אדע שהכל בסדר. אני פוחדת פחד מוות מהאפשרות שנדבקתי ממנו במידה ויש לו. מה אני עושה? במידה ומישהו רוצה לדעת בוודאות לפני שהמחלה מראה סימנים חס וחלילה אז איך אפשר לבדוק את זה? אני מאוד מאוד אשמח אם תתן לי פתרונות.