עקיצת קרצייה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בקייפטאון-דרום אפריקה והיום עקצה אותי קרצייה. אני מניחה שזו קרצייה כי זה נראה כמו נקודת חן והייתי צריכה לתלוש אותה מהעור....כעת יש לי כמו פצע שדימם בהתחלה וכעת לא...(לדעתי זה לא נראה נוראי). השאלה העיקרית שלי- האם קרצייה יכולה להדביק באיידס?? אני יודעת שהאיידס פה נפוץ מאוד. ושאלה שנייה, האם עלי לעשות משהו טיפולי או להיבדק? אודה לתשובה מהירה. תודה רבה!!
שלום תום, אינני מכיר מקרים של הדבקה בנגיף האיידס שאירעו דרך עקיצת קרציות. את שאר שאלותייך בנושא 'עקיצת קרציות בדרום אפריקה' אני ממליץ לך להפנות לאחד הפורומים של 'רפואת מטיילים'. הרבה בריאות אפי