אבצס בצד שמאל בגרון.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשנה (ינואר) קיבלתי אבצס בגרון בצד ימין, דבר זה הוביל לשבוע אשפוז בבית חולים שבסופו נוקז האבצס ולאחר יום יומיים שוחררתי הביתה ללא תופעות לוואי מלבד ליחה מוגברת, כיום שנה אחרי שוב התנפח לי הגרון אך הפעם בצד שמאל ואני מפחד מאוד להתאשפז שוב בבית חולים למשך תקופה ארוכה שכזו, מה ניתן לעשות על מנת למנוע את המקרה והאם אפשר לטפל בבית? גילי הוא 17 וחצי ואני לומד בכיתה י"ב כרגע הדבר יכול לשבש את הלימודים כרגע אני מרגיש טוב אך מניסיון קודם אני מאמין שעד מחר אני ישכב במיטה עם חום.. תודה רבה על העזרה.
שלום אבצס חוזר בגרון, מומלץ לך להיבדק בהקדם ע"י רופא/ת א.א.ג (לא חייבים בבית חולים, אפשר גם בקופת החולים שלך). הרבה בריאות אפי