עקיצת קרצייה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחרי הקונצרט במערת הפעמון בעלי גילה "נקודת חן" חדשה, חומה וכואבת, בה הוא פחד לגעת, כי מסביב הופיע כתם אדום ורגיש. כעבור שבוע, כאשר הנקודה פתאום נדדה למקום אחר בגוף, הסתכלתי עליה בזכוכית מגדלת וגיליתי שזאת למעשה קרצייה. הורדתי אותה מיד, אך האודם והנפיחות נשארו.האם יש מקום לדאגה? אני זוכרת שהזמר מאיר אריאל נפטר מעקיצת קרציה במערה, שהעבירה לו את החיידק של קדחת הבהרות. מה עלינו לעשות? תודה,
שלום לילך, רוב הקרציות אינן נושאות בגופן חיידקים שגורמים למחלות (כגון קדחת הבהרות) ולכן ההמלצה לאחר עקיצת קרציה היא לא לעשות דבר אלא להמשיך את החיים כרגיל. אם במהלך הימים / שבועות הקרובים יחלה בעלך (למשל במחלת חום, פריחה או כאבי ראש) אז יש לפנות לרופא ולציין בפניו/ה גם את 'אירוע העקיצה'. הרבה בריאות אפי