מחלת הנשיקה

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

14/04/2009 | 15:27 | מאת: רויטל

אני בת 34 נשואה +2 בריאה. לפני כ10 חודשים הרגשתי חולשה קשה בעיקר בגפיים תחתונות, בחילות קשות ,כאבים בעצמות ובפרקים, קפיצות שרירים ללא חום. לאחר בדיקות דם שונות CMV IGM -חיובי.וEBV IGM-גם חיובי. (אני מבינה שכניראה חליתי באחד מהוירוסים שייש ענין של קרוס במעבדה). אך מבדיקות של שנים קודמות היה לי במעבדה IGG- CMV EBV של שניהם חיובי. עדיין יש לי גלים של חולשה בעיקר בגפיים התחתונות וקפיצות שרירים. ז"א שיש ימים שיש חולשה וקפיצות בשררים ויש ימים שאני מרגישה בריאה. (בעיקר בזמן לחץ ולפני הוסת.) בנוסף כל חודש יש לי הרפס על השפתיים והזעות מרובות רק בלילה. ניבדקתי עי נוירולוג וקבע שהתחושה של החולשה היא סוביקטיבית שאין לפי הבדיקה הגופנית באמת חולשה.ואף ביצעתי EMG שהיה תקין. האם עדיין לאחר 10 חודשים יכול להיות הגלים של החולשה בעיקבות מחלת הנשיקה?ואם כן עד מתי? האם גם שזה הדבקה חוזרת עדיין המחלה עם סימפטומים קשים וממושכים? האם זה שיש לי הרפס על השפתיים כל חודש מעיד על מערכת חיסונית מוחלשת ולכן עדיין יש לי סימפטומים? אני מאוד מודאגת וחושבת שאולי כל הסימפטומים לא קשורים למחלת הנשיקה. תודה

לקריאה נוספת והעמקה
14/04/2009 | 15:55 | מאת: שרון

יש ריפוי למחלת הנשיקה אמסור לך את הפרטים בהמשך אני חייבת קודם לציין שהתשישות שאת מתארת היא דיי נפוצה וזה לא חוק ברפואה כי המחלה חולפת מעצמה בלי עקבות. ומי שחשב שהמחלה הזו פשוטה - טועה . המידע לגביי הטיפול ------------------- אני בת 32 וחליתי במחלת הנשיקה בינואר 2007 . התשישות לא חלפה עד חודש פברואר 2009 היינו , שנתיים הבדיוק. חיפשתי בגוגל מידע וקראתי על הטיפול האלטרנטיבי וככה הגעתי למטפל אלטרנטיבי שעוסק במחלות עור וגם במחלת הנשיקה. לא היה לי מה להפסיד בכלל ...אבל בכלל לא היה לי מה להפסיד אחרי שנתיים של סבל מתשישות כרונית כמו סמרטוטה (סליחה על הביטוי) הלכתי על הטיפול האלטרנטיבי ואחרי 4 ימים לא נשאר זכר למחלת הנשיקה נולדתי מחדש בפרוש כך. אני מניחה כי בלעדי הטיפול הייתי נשארת עם המחלה עוד שנים רבות מי יודע כמה ? תורמת את המידע מכל הלב ומקווה שתחלימי במהרה אמן . חג שמח שרונה. האתר של המטפל ( הוא מקבל בצפון וגם בתל אביב ) WWW.RAMIMOR.CO.IL

שלום רויטל, קיימת דעה כי עקבות 'מחלת הנשיקה' עשויה להתפתח "תסמונת תשישות כרונית" (CFS) שחלק מהסימפטומים שלה מוצגים בשאלתך, ושתסמונת זו עשויה להימשך במשך חודשים ואף שנים. נסי אפוא להפנות את שאלותיך בנושא לפורום שעוסק בתסמונת (שכיחה למדי) זו. הרבה בריאות אפי

מנהל פורום מחלות זיהומיות