הצטננות מתמשכת

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

11/02/2009 | 14:31 | מאת: ליאת

לד"ר הלפרין שלום רב! בשבוע שעבר הייתי חולה בברונכיט(עשיתי צילום ריאות וזו לא דלקת) הרופאה נתנה לי מוקסיפן 500 מ"ג,סירופ לשיעול ונוסידקס.המחלה נמשכה שבוע וביום ראשון חזרתי לעבודה והרגשתי טוב יחסית(בכל התקופה שהייתי חולה לא היה לי חום)אך היום(יום רביעי)התחיל לכאוב לי הגרון עד כדי כך שלא יכלתי לבלוע, הלכתי לרופאה והיא אמרה שזה סוג של שפעת ונתנה לי רוליד ורקוד. למה הרוליד מיועדת?האם נראה לך הגיוני שאני חולה כבר מעל שבוע. תמיד הייתי בריאה כמו שור ואני לא מבינה מדוע המחלה לא עוברת?! תודה מראש, ליאת.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ליאת, 1. מחלות רבות המלוות בחום עשויות להמשך שבוע ויותר. 2. הרופאה שלך כנראה לא חשבה שיש לך סתם שפעת (שהיא מחלה נגיפית) אלא שאת סובלת ממחלה חיידקית כלשהי (כנראה דלקת גרון) ולכן היא רשמה לך אנטיביוטיקה (רוליד). 3. אם נלקח ממך משטח גרון לפני תחילת הטיפול הזה אז אולי גם נוכל לדעת אם היא צדקה... הרבה בריאות אפי

11/02/2009 | 19:14 | מאת: ליאת

לד"ר שלום! הרופאה לא עשתה לי משטח גרון(היא עשתה לי בדיקות דם ואמרה שזה ויראלי,סוג של שפעת) ואין לי חום, בכלל, לאורך כל המחלה. אף פעם לא שמעתי על רוליד למה היא מיועדת?וזה גם 150 מ"ג זה לא מעט? אני כבר לא יודעת מה קורה איתי.כואב לי הגרון ואני משתעלת ללא הפסקה. ושואלת את עצמי מתי זה יפסק?

מנהל פורום מחלות זיהומיות