הפיטיטיס B

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

10/12/2008 | 14:07 | מאת: יוחנן

לבעל של אחותי יש הפיטיטיס B.אחותי כמובן מחוסנת.אבל למרות זאת מדאיג אותי שהיא באה אלינו ומשחקת עם הילדים שלי ופעם אפילו נחתכה אצלי. האם יש סיכון כלשהו למשפחה שלי להידבק בצורה כלשהי בהפיטיטיס B מאחותי?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יוחנן, 1. אם אין לאחותך הפטיטיס B אז היא גם לא יכולה להדביק אנשים אחרים בנגיף זה. 2. בנוסף, אין זה סביר שבמגע יום-יומי רגיל (שכולל משחקים עם ילדים) תתבצע הדבקה בהפטיטיס B. הרבה בריאות אפי

10/12/2008 | 21:00 | מאת: יוחנן

כשאחותי היתה אצלנו היה לה בגבה נצנץ או חתיכת זכוכית קטנה ואם זה זכוכית אפשר שהיה עליה דם של בעלה והיא ניערה את הזכוכית אצלנו בסלון,וייתכן שאשתי או הילדים דרכו על זה. דבר נוסף שמדאיג אותי זה שהיא מנשקת את בעלה לפני שהיא באה אלינו ואצלנו היא מנשקת אותנו ולוחצת לנו יד. הילדים שלי כבר נערים בני 16 וחצי ו-15 ולמרות שעשו להם חיסון הפיטיטיס B כשנולדו כנראה שעכשיו הוא כבר לא יעיל,ולכן הם חשופים להפיטיטיס. קיבלתי רושם שחשבת שהילדים שלי ממש קטנים.אבל כפי שאמרתי הם נערים והמשחקים שאחותי משחקת איתם זה שחמט,רמי וכאלה.וכמובן שחיידקים עוברים מיד ליד כשאחותי כמובן נוגעת בבעלה לפני שהיא מגיעה אלינו. ד"ר הלפרין,האם התשובה שלך השתנתה בעקבות הדברים הנ"ל?

מנהל פורום מחלות זיהומיות