עגבת?!
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, לפני שבועיים בערך הופיע משהו דמוי עקיצת יתוש על השד השמאלי שלי קרוב לפיטמה. זה בקוטר סנטמטר ערך עם אדמומיות קלה ביותר, אך מגרד כמו עקיצה. נפיחות קלה גם כן. זה נשאר במצב הזה בלי להשתנות כבר הרבה זמן ולא עובר. קראתי איפשהו שאחד הסממנים לעגבת הוא פריחה על החזה - לפני חודשיים בערך קיימתי יחסי מין לא בטוחים, ולכן החשש.....יש סיבה לדאגה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מאיה, אכן עגבת (שניונית) יכולה להתבטא, בין השאר, בפריחה, אך בד"כ מדובר בפריחה מפושטת (ולא נקודתית כמו זו שאת מתארת) ומלווה בחום. הרבה בריאות אפי