לא מצליחה לפענח לבד - CMV ו EBV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הנטורופט שלי שלך אותי לבדיקות דם מקיפות בגלל בעיות במערכת העיכול והוסיף לרשימה הרגילה גם בדיקות CMV ו EBV , כי אני ישנה המון שעות וחולה לא מעט. בדרך כלל אין לי בעיה לפענח את שאר הבדיקות באינטרנט לבד אבל הפעם אני לא מצליחה עם הבדיקות החדשות. בכל מקום הערכים שונים לגמרי משלי ואני לא מבינה איך לפענח ... - בבדיקה של CMV IgG רשום 2.2 ביחידות של IU/ML עם הערה לגבי אילו ערכים נחשבים חיוביים שליליים וגבוליים ולפני מה שאני מבינה התוצאה הזאת חיובית. - בבדיקה של CMV IgM התוצאה היא 8 ביחידות של % , עם הערה לגבי אילו ערכים נחשבים חיוביים שליליים וגבוליים ולפני מה שאני מבינה התוצאה הזאת שלילית. - אחר כך יש בדיקה EBV IgG ורשום בתוצאות "יש חיסון 133", יחידות IU/ML וערכי יחוס "0.0-20.0". - אחר כך יש בדיקה EBV .EBNA ורשום בתוצאות "יש חיסון 163", יחידות IU/ML וערכי יחוס "0.0-20.0". - אחר כך יש בדיקה EBV IgM ורשום בתוצאות "שלילי 20", יחידות IU/ML וערכי יחוס "0.0-20.0". למטה יש הערה ורשום "הבדיקה איכותית". אשמח להבין מה זה אומר בכלליות וגם אם זה אפשרי, איך רואים את זה כדי שאני אלמד לפענח את זה בפעם הבאה. המון תודה!!
שלום מנסה להבין, הכתובת הנכונה לשאלתך היא המעבדה בה בוצעו הבדיקות, אך ממה שאני הצלחתי להבין: א. כנראה שחלית בעבר בנגיף ה- CMV, ואין אצלך עדות למחלה פעילה בנגיף זה. ב. כנראה שחלית בעבר בנגיף ה- EBV, ואין אצלך עדות למחלה פעילה בנגיף זה. הרבה בריאות אפי