זיהום
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבועיים סיימתי טיפול אנטיביוטי של 20 יום לטיפול בדלקת ריאות. אתמול החלה לי תכיפות במתן שתן וצריבה. בבדיקות שתן מהבוקר התקבלה התוצאה: לויקוציטים - 500 אריטרוציטים - 250 עוד לפני הבדיקות קיבלתי מהרופאה אנטיביוטיקה בשם אופלודקס. מה משמעות תוצאות הבדיקה? האם יתכן ומדובר בהסתבכות של דלקת הריאות או כתוצאה מהאנטיביוטיקה שקיבלתי? מה המשמעות של אריטרוציטים? אנא תשובתך המהירה. תודה
שלום איריס, השילוב של תלונותייך עם בדיקת השתן שצרפת מעלה חשד סביר לזיהום בדרכי השתן. תיאורטית, הטיפול שנרשם לך יכול לרפא דלקת שכזאת (אך מעשית נדע זאת רק לאחר קבלת תרבית השתן). הרבה בריאות אפי