הרפס גניטלי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודשיים סבלתי לראשונה מסימפטומים של הרפס גניטלי, בדיקת תרבית יצאה מעורבת ובדיקת הדם אבחנה HSV1 חיובי וסוג 2 או 1+2 שלילי. לפני כשבוע החלה תופעה של גירוי וגירוד מלווה באדמומיות אך לא בשלפוחיות. 1. מה אומרת האבחנה? 2. האם מומלץ לערוך גם בדיקת איידס?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ננננ, 1. יכולות להיות סיבות אפשריות רבות לגרוד מלווה באדמומיות ללא שלפוחיות באבר המין, והרפס היא אחת מהן. 2. אם את שייכת לקבוצת סיכון להידבק בנגיף האיידס (כגון "קיום יחסי מין לא מוגנים בקונדום עם פרטנרים רבים") אזי מומלץ לך לבצע בדיקה זאת. הרבה בריאות אפי