עוד שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לשאלתי מאתמול בנוגע לנשיכת החתול- האם משרד הבריאות יכול להחליט שלא צריך חיסון נגד כלבת למרות שהייתה נשיכה ושאין מעקב אחרי החתול היות והוא נעלם?? אודה להסבר.. האם הם באמת יכולים להיות בטוחים בצדקתם או שיש תמיד ספק קטן ולכן אנחנו כאלה שננשכנו מחויבים להתעקש על חיסון בכדי להגן על עצמנו? אם למשרד הבריאות היה ספק, היו מחסנים אותי?? תודה.
שלום דנה, אני לא כל כך זוכר שאלה שלך מאתמול בקשר לנשיכת חתול אבל... הערכת המצב לאחר נשיכת בע"ח היא סוביקטיבית, דהיינו תלויה במי שמבצע אותה (וכמובן תמיד תיתכן טעות), אך בד"כ הנטיה היא להחמיר (דהיינו לתת חיסון אם יש ספק סביר). הרבה בריאות אפי