שאלה בנושא הרפס סימפלקס type1
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפי הידוע לי 95% מהאוכלוסיה נדבקים בוירוס ההרפס סימפלקס טייפ 1 במהלך חייהם והוירוס נשאר בגוף כל החיים. התפרצות הוירוס משתנה מאדם לאדם. השאלה שלי היא- אם אני נשאית לוירוס ואני באה במגע (שפתיים) עם אדם שסובל מהרפס פעיל (בשפתיים) באותו הזמן, האם יש הדבר יכול להביא להתפרצות מחלה פעילה אצלי? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליליה, מגע כזה לא אמור לגרום להתפרצותו של הוירוס שכבר קיים אצלך, אך עשוי לגרום להדבקתך בזן אחר של הוירוס (למשל בהרפס סוג 2 שגם הוא יכול לגרום לשלפוחיות בשפתיים). הרבה בריאות אפי