שחפת!!!!
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה על התשובות ששאלתי קודם. התחלתי להתעניין בשחפת בגלל הנסיבות האלו כמובן. קראתי על Miliary TB. זו אמורה להיות מחלה מפושטת שעוברת דרך הדם לפי מה שכתוב. מה ההבדל בין הסימפטומים שלה לבין סימפטומים של TB רגיל? מתי אפשר לחטוף את המיליארי הזה ואחרי כמה זמן של מחלה? נשמע מפחיד הדבר הזה.... מקווה שתוכל לעזור לי שוב. יניב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יניב, עקרונית אין הבדל משמעותי בין הסימפטומים של שחפת ריאתית רגילה לשחפת שבצילום חזה מתוארת כ- MILIARY (שהינה ביטוי להתפשטות של החיידק דרך הדם, ושאותה רואים יותר בחולים מדוכאי חיסון). הרבה בריאות אפי