פטריה על הלשון .
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! בני בן 11 והוא היה חולה בשבוע וחצי האחרונים היה לו חום שנע מ-38.4 עד 39.6 היינו בקופ"ח הרופאה הפנתה אותנו למוקד רפואי ועשו לו את כל הבדיקות ולא מצאו כלום היינו גם בבי"ח קפלן וגם שם ערכו לו בדיקות ולא מצאו כלום . היום לאחר יומים ללא חום יצאה לו הפטרייה על הלשון ממה זה יכול להיות ? ואיך ניתן לטפל בזה? אודה לכם על תשובתכם המהירה.
שלום טליה, לא כל "לבן על הלשון" הוא פטריה, אך אם אמנם מדובר בפטריה (והדבר ניתן לאיבחון מהיר על ידי הסתכלות מיקרוסקופית פשוטה)- יכולות להיות לכך סיבות שונות, לרבות שימוש בתרופות אנטיביוטיות לאחרונה. הטיפול גם הוא פשוט וכולל, לדוגמא, טיפול חד פעמי בתרופה אנטי-פטרייתית (כגון FLUCONAZOLE). הרבה בריאות אפי
תודה על התשובה המהירה ייש כח טליה