q fever
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה! אבי הוא בן 81 ולפני שנתיים התגלה אצלו (לאחר זמן רב של תופעות)Qfever. הוא חולה לב,סכרת וסבל משבץ ואף דום לב בעבר. התשובה (לאחר שנודע לו שרמת הקדחת אינה נעלמת למרות הטיפול בדוקססילין כל השנים הללו) היא שאין פתרון. האם יש תרופה חדשה או אחרת שיכולה לעצור את תהליך התפתחות המיקרואורגניזם הזו בכדי שאיכות החיים תשתפר והגוף יתחזק? תודה, עדינה מ.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדינה, לא ברור לי כיצד אובחנה המחלה (Q FEVER) אצל אביך ועל סמך אילו ע ו ב ד ו ת נטען "שרמת הקדחת לא נעלמת". ללא מידע כזה אינני יכול להמליץ על טיפול אנטיביוטי (או אחר) נוסף. הרבה בריאות אפי